2011. január 4., kedd

Kampány

Sziasztok!
Nem vagyok túl régen ebben a "blogszakmában" és már az elején egy saját történettel kezdtem.  Mivel sok fanfictiont láttam (olvastam), úgy gondoltam, hogy nem akarom növelni a számukat és egy teljesen saját szüleménybe vágok bele.  Ezt a történetet részben saját magamról mintáztam, a nevek pedig az osztálytársaimmal egyezőek.  Két könyvnyi történet született meg bennem és ezt nem biztos, hogy blogba akarom foglalni.  Úgy értem ha nem megy akkor sem hagyom teljesen abba, hanem saját kezűleg folytatom tovább.  Remélem erre nem kerül sor és sokan olvassák majd Kitty vívódását a boldogságért..
Egy szerelem történet..  Egy halálos mámor..  Mindent elronthat.. Ugye tudod?

Egy ezzel kapcsolatos kampány amihez csatlakoztam:
http://web-18.citromail.hu/view_attach.php?mid=27&part=1.2&rand=5234&mime=image%2Fjpeg&mb=lulukaa1%40citromail.hu&vip=8e07eb2f9e97d1225a395ca2646041d85
Ezt igazából azért tettem, hogy lássátok mennyire szeretném ha minél több saját történet lenne, mert úgy érzem, hogy egy fanfick írójában sokkal nagyobb kreativitás van, hogy ragaszkodjon egy más által kitalált karakterhez..

Nincsenek megjegyzések: