2010. december 31., péntek

Pirkadat

" Biztonságra vágysz.  Egy meleg szívre, ami érted dobban?  Rossz emberben bízol meg.  Hát nem érted? "

Ismertető

Megdöbbentő, hogy a függőségnek mennyi különböző formája létezik. Túl egyszerű lenne, ha csak a drogokról, a piáról és a cigarettáról lenne szó. Azt hiszem, a leszokás legnehezebb része az elhatározás, hogy le akarunk szokni. Úgy értem, okkal lettünk függők, vagy nem? Gyakran, túl gyakran dolgok, amik kezdetben normális életünk egy részét jelentették, egy ponton átlépik a határt, és rögeszmévé válnak, kényszerré, irányíthatatlanná. Ezt a mámort keressük, ezt a mámort, ami minden mást elhomályosít. A függőséggel az a helyzet, hogy sohasem végződik jól, mert végül bármi is hozott minket mámoros állapotba, idővel a jó érzés elmúlik, és felváltja a fájdalom. Azt mondják, hogy addig nem szokhatsz le, amíg a padlóra nem kerülsz. De honnan tudhatod, hogy mikor kerülsz oda? Mert nem számít, hogy ez a dolog mennyire fájdalmas. Néha lemondani róla sokkal fájdalmasabb.

Kitty egy átlagos lány.  Keresi a boldogságot, meggondolatlan helyzetekbe keveredik, de van egy dolog ami talán senki másban nincs meg, egy dolog amivel nincs tisztában. Vadásznak rá.  Még ő sem tudja igazán.  Az embereknek egy egyszerű, gyenge halandó.  A vámpíroknak viszont mást jelent.  Mióta az édesanyja meghalt, az élete megváltozott.  Nem értette miért vesztette el.  Nem értette mi miatt.  A családja ősi múltja megváltoztatta a jelent..
Kitty sóvárgott a szerelemért.  Egy fiút akart megszerezni már rég.  Nem ismerte.  Nem érdekelte, milyen is ő valójában.  Boldogságot akart.  Mikor elérte átadta magát a fiúnak.  Óriási hiba volt.  A halálra bízta a szívét...

6 megjegyzés:

Candee Brandon írta...

Szia!
Már most imádom, pedig ez csak az ismertető. Gratulálok, részben azért, mert ez egy saját és független történet, részben azért, mert tényleg jól írsz.
Első rendszeres olvasó! :)
Csak így tovább!

Candee Brandon

Nikuska94 írta...

Szia!
Jöttem, ahogy kértél.
Elolvastam az ismertetőt és eddig nagyon tetszik.
Kíváncsi vagyok, hogy miért üldözik Kitty-t.
Várom az első fejezetet! :)
Jó írást!
Szia!

Kitty írta...

Szia.
Kérted hogy nézzek be hát jöttem. :D
Ígéretesnek tűnik így az ismertető alapján. (Főleg hogy én is Kitty vagyok :P)

Várom az 1. fejezetet

Puszi: Kitty

Puszmó írta...

Szia :) Kértél, h nézzek be, hát megtettem :) És nem bántam meg. Az ismertető nagyon megfogott. Olvasni fogom a történetet, mert felkeltette az érdeklődésem. Külön gratuláció, hogy saját történet. Szépen fogalmazol, és a helyesírásod is jó :) Sok sikert a bloghoz :) Puszi :)

Nesszi írta...

Szia Izzy!

Nagyon örülök, hogy megkértél nézzek be hozzád. Nekem nagyon nagyon tetszik az ismertető. Úgy érzem, hogy ez által kicsit téged is megismertelek. Maga a történet engem már őrülten érdekel, így teljes figyelemmel várom, a prológust, illetve a fejezeteket.
A szereplőket kiválóan választottad meg, a neveik is szuperek lettek.
Téged egy okos, intelligens bátor lánynak gondollak, hisz belevágtál egy saját történetbe. Ügyesen írsz, szépen fogalmazol. Kívánok neked rengeteg kitartást és sikert, sok olvasót és tátogatót és elismeréseket. Köszönöm még egyszer, hogy meghívtál ide. Rendszeres olvasód lettem.Nem az első... :( de lekéstem.

Puszi:
Nesszi

U.I.: Mit szólnál egy link/banner cseréhez?

B.U.É.K.!

Izzy Cullen írta...

Sziasztok.
Köszönöm, hogy elolvastátok az ismertetőt. Ez a sok vélemény.. Hmm. Nagyon jól esnek :)
Csere mehet.
Boldog Újévet Mindenkinek!